Forum Clan Super Warior Strona Główna
->
Regulamin forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum klanu Super Warriors
----------------
Super Warriors
Galeria
Regulamin forum
Regulamin Clanu
Newsy Clanu
Snikers
Forum
----------------
Sprawy klanu
Squad
Rekrutacja (ZAMKNIĘTA)
Sparingi
Osiągniecia klanu
...:::Only Wpis:::...
Pomoc
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
granula45
Wysłany: Czw 3:29, 07 Lut 2008
Temat postu:
Âńĺě đĺôĺđŕëŕě íŕáîđ ńîôňŕ č ďîëíîĺ îďčńŕíčĺ íŕęđóňęč!
Âńĺě ďđčâĺň!
Çíŕ÷čň ňŕę, âđĺěĺíč ńĺé÷ŕń ó ěĺí˙ íĺňó, ňŕę ÷ňî ěíîăî ďčńŕňü íĺ áóäó!
Ăîâîđţ ńđŕçó, ěíĺ ń ýňčő ďŕđňíĺđîę ęŕďŕĺň ăäĺňî 200$-350$ â ěĺń˙ö! (Ĺńëč őîđîřî ďîňđóäčňń˙, ěîćíî č áîëüřĺ! ß íčęîăî íĺ çŕńňŕâë˙ţ ěíĺ âĺđčňü... Ňŕę ÷ňî ýňŕ číôîđěŕöč˙ áóäĺň ďîëĺçíŕ ňîëüęî ňĺě, ęňî îďňčěčńňč÷ĺńęč íŕńňđîĺí íŕ đŕáîňó (ěîćĺň č íĺ ńîâńĺě ëĺăęóţ... )!
ÂÍČĚŔÍČĹ!!!
Ňŕę, ęŕę, íŕ ýňîě ôîđóěĺ çŕďđĺůŕĺňń˙ đŕçěĺůŕňü đĺôĺđŕëüíűĺ ńńűëęč, Âŕě íŕäî îáđŕňčňń˙ ęî ěíĺ, ÷ňîá ˙ âŕě čő äŕë ëč÷íî!
Ęîěó ýňî íŕäŕ - îáđŕůŕňń˙ ďî ICQ - 353-867-001
ß, íŕ ďđčěĺđ, ÍĹ čńďîëüçóţ ńŕéňű äë˙ ňĺő ďŕđňíĺđńęčő ďđîăđŕěě! Čńęëţ÷čňĺëüíî íŕęđóň÷čęč!
ÂÍČĚŔÍČĹ!!!
Âńĺě ęňî çŕđĺăčńňđčđóĺňń˙ ďî ěîčő đĺôĺđŕëüíűő ńńűëęŕő, ěîăóň ÁĹŃĎËŔŇÍÎ ďîëó÷čňü íŕęđóň÷čęč äë˙ ýňčő ďŕđňíĺđîę, č ďîëíîĺ îďčńŕíčĺ ďî đŕáîňĺ!
ß đŕä ďîěî÷ âńĺě ńâîčě đĺôĺđŕëŕě!
Âńĺě, ęňî őî÷ĺň ďîëó÷čňü áĺńďëŕňíűé ńîôň äë˙ íŕęđóňęč, áĺńďëŕňíóţ číôîđěŕöčţ č ďîěîů, îáđŕůŕňń˙ ďî ICQ -353-867-001
Ćĺëŕţ óäŕ÷č...
Âîň âűďëŕňű!
Powell
Wysłany: Pon 16:54, 19 Cze 2006
Temat postu: Regulamin forum
. Postanowienia ogólne
1. Z Forum klanu /+SW+/ mogą korzystać wszyscy użytkownicy publicznej sieci internet w celu wspólnej dyskusji, wymiany informacji, opinii czy komentarzy. Zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu niezależnie od stopnia zaawansowania.
2. Jedna osoba ma prawo do posiadania tylko jednego konta na forum.
3. Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to być też adres strony. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani.
4. Każdy z użytkowników Forum klanu /+SW+/ publikuje swoje wiadomości (posty) wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja klanu /+SW+/ nie ponoszą odpowiedzialności za treść zamieszczanych wiadomości.
5. Zabronione jest umieszczanie na Forum klanu /+SW+/ treści mających na celu obrażenie innego użytkownika tego forum lub któregoś z Clanowiczów!
II. Pisanie postów i zakładanie tematów
1. Pisac posty i zakładać nowe tematy moga tylko zarejestrowani użytkownicy.
2. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale. Posty jednowyrazowe lub nie wnoszące kompletnie nic do dyskusji bedą kasowane.
3. Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz gdzie popadnie.
4. Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.
5. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem/temat nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji Szukaj. Swój post możesz dopisać do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy.
6. Nie nadużywaj znaków interpunkcyjnych, takich jak: "!" czy "?" oraz ikon emocji tzw. emotikonów.
7. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij przycisk "Zmień/Edit".
8. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
9. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki ( nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami - jest to uważane za krzyk.
10. Nie pisz slangiem i dużą i małą literą na zmiane- strasznie ciężko się to czyta.
11. Zabronione jest umieszczanie postów zawierających przekazy reklamowe (reklama stron/produktów).
12. Zabronione jest zamieszczanie postów uznawanych za spam.
III. Sygnatura (podpis)
1. Nie przesadzaj z kolorami w podpisie. "Zbyt krzykliwe" sygnatury będą kasowane.
2. Podpis może zawierać hiperłącze internetowe tylko jeśli będzie ono zatagowane ([url])
3. Podpis nie może zawierać haseł obrażających drużyny klubowe, reprezentacje czy zawodników czy innych użytkowników forum.
4. Uporczywe łamanie powyższych punktów skutkować będzie odbiorem możliwości posiadania sygnatury.
IV. Znaczniki BBCode
1. Gdy używasz znacznika [url][/url] staraj się ukrywać link pod postacią tekstu, który coś o danym linku mówi. Przykład: [url=http://www.********]Tekst opisujący link[/url]. Niektóre linki są bardzo długie i psują estetykę postu.
2. Używaj znacznika [img][/img] rozsądnie. Jeśłi zdjęcie, które wklejasz jest zbyt duże i powoduje "rozjechanie się" forum lepiej jest podać screena w postaci tagu [url][/url].
V. System banów i ostrzeżeń
Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu bądź notorycznego łamania go, użytkownik otrzyma bana. System karania jest nastepujący:
1. Ostrzeżenia i bany mogą przyznawać tylko administratorzy forum. Robią to na podstawie niniejszego regulaminu oraz własnych przekonań. Ostrzeżenie może zostać przyznane również na wniosek moderatora danego działu.
1. Za złamanie któregoś z punktów regulaminu uzytkownik może otrzymać ostrzeżenie.
2. Zebranie 3 ostrzeżeń równoznaczne jest z otrzymanie bana na okres jednego miesiąca.
3. Osoby, które powracają na forum po okresie banicji mają odgórnie przyznane 2 ostrzeżenia!
4. W stosunku do osób, które notorycznie zbierają ostrzeżenia i bany może zostać zostosowana dożywotnia banicja.
5. Administratorzy mają obowiązek zamieszczać informacje o każdym przyznanym ostrzeżeniu w specjalnym topciu na forum wraz z uzasadnieniem i datą jego przyznania.
VI. Obowiązki administratora/moderatora
1. Administratorzy/moderatorzy mają obowiązek dbać o prządek na forum. W tym celu mają prawo do kasowania, przenoszenia lub edycji tematów i postów.
2. Moderatorzy nie mają możliwości przyznawania ostrzeżeń i banów, ale mogą(i powinni) zgłaszać administratorowi potrzebe przyznania użytkownikowi ostrzeżenia/bana jeśłi uznają to za konieczne.
3. Każdy użytkownik ma prawo powiadomić administratora/moderatora o złamaniu regulaminu lub sytuacji, która w jego mniemaniu nie powinna mieć miejsca (np. bezsensowna dyskusja). MOże to zrobić za pośrednictwem PW. Nie powienien natomiast wyręczać admina/moda w zaprowadzaniu porządku na forum. MOże przez to sam narazić się na ostrzeżenie.
VII. Postanowienia końcowe
Regulamin ten jest elastyczny i może być modyfikowany o czym uzytkownicy beda informowani w odpowiednim topicu na forum.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin